WRÓĆ DO STRONY
GŁÓWNEJ
Technowinki

Huawei rozpoczyna pierwszą w historii telewizyjną kampanię teaserową

Huawei rozpoczyna kampanię promującą nadchodzące smartfony z serii P30. Będzie ona nosiła nazwę P jak piękna fotografia i wystartuje już 1 marca.

Jej wyjątkowość będzie polegała na tym, że teasery po raz pierwszy pojawią się także w telewizji. Będą one nawiązywały do wysokiej jakości zdjęć, które będą oferowały nowe telefony. Dorota Natalia Haller, dyrektorka marketingu, komunikacji i digitalu w Huawei Consumer Business Group Polska, mówi:

Po raz pierwszy w historii Huawei, kampania teaserowa będzie prowadzona również w telewizji. Naszym celem jest zbudowanie świadomości nowych produktów i wzbudzenie chęci zakupu. W tym celu, od 11 marca aż do dnia globalnej premiery, do milionów Polaków dotrze wyjątkowo dynamiczny i nowoczesny spot zapowiadający serię P30. Głęboko wierzymy w nadzwyczajne możliwości fotograficzne naszych smartfonów, tym bardziej, że poprzedni model z tej serii, Huawei P20 Pro, od prawie roku uchodzi za najlepszy fotograficzny smartfon świata obok naszego drugiego flagowca, Huawei Mate20 Pro. W spocie teaserowym bawimy się różnymi skojarzeniami z literą P i fotografią, ale nie ujawniamy do końca designu nowego produktu. Zostawiamy miejsce na domysły i późniejszą niespodziankę – kolejne spoty teaserowe, które zostaną zaprezentowane w digitalu.

Czytaj też: Samsung Galaxy A90 z wysuwanym aparatem, który się obraca

Kampania potrwa do 26 marca, czyli do premiery Huawei P30. Ciekawe, czy testy po premierze potwierdzą wysoką jakość zdjęć oferowanych przez nowe smartfony.

Czytaj też: 55W szybkie ładowanie ekskluzywne dla Huawei Mate X

Źródło: Materiały prasowe