WRÓĆ DO STRONY
GŁÓWNEJ
Biznes

ING i PKO BP wprowadzają innowacyjne usługi dla klientów

Banki PKO BP i ING dostarczają swoim klientom kolejnych innowacyjnych usług, które pozwolą im wypróbować nowe funkcje na swoich kontach, które przełożą się na łatwiejszą obsługę bankowości.

Jak czytamy w komunikacie prasowym, PKO BP wprowadza usługę otwartej bankowości, która pozwoli klientom na powiązanie w aplikacji IKO kont z innych banków. Aktualnie usługa dostępna jest dla pilotażowej grupy klientów, którzy mają na telefonach z Androidem najnowszą wersję aplikacji IKO. PKO BP mógł wprowadzić tę usługę dzięki nowej dyrektywie unijnej. Korzystanie z tej funkcji jest bezpłatne, a opłaty za podpięty rachunek nie ulegną zmianie. Usługa pozwala na szybsze wykonywanie przelewów, a nawet na korzystanie z ciekawszych ofert pożyczek.

Jako pierwszy bank w Polsce otwartą bankowość wprowadził ING. Za pomocą ich bankowości internetowej i aplikacji mobilnej #MojeING będzie można analizować wydatki z połączonych kont i kart, a w aplikacji sprawdzić stan konta w innym banku. Open banking czyli otwarta bankowość to oszczędność czasu i możliwość posiadania wszystkich rachunków w jednym miejscu. ING pozwala także na kategoryzację przychodów i wydatków z różnych kont, ich analizę i monitorowanie łącznie z tymi, które mamy na kontach ING.

Chcesz być na bieżąco z WhatNext? Śledź nas w Google News