Firma Tencent pokazała właśnie swoje własne inteligentne okulary Weishi. Wyglądają one bardzo podobnie do Spectacles od Snapchata.
Jest to bardzo odważne posunięcie, bowiem Snapchat na swoim produkcie stracił około 40 milionów dolarów. Okulary Weishi posiadają czarne wykończenie i wyglądają dosyć atrakcyjnie. Zostały one wyposażone w 8 MP aparat, który wykonuje zdjęcia w 720p i 1080p. Posiadają one także różne tryby oraz umożliwiają streamowanie na żywo. Istnieje też aplikacja, która pozwala poprzez Bluetooth połączyć się ze smartfonem.
Firma Tencent znana jest głównie ze swojej aplikacji komunikacyjnej WeChat. Wypuszczając okulary firma liczy na zwiększenie popularności krótkich filmów i przesyłanie ich na platformę Tencent. okulary mają trafić do sprzedaży 11 listopada, czyli w dniu największego festiwalu zakupów w Chinach. Ciekawe, czy zaliczą one dobrą sprzedaż, czy polegną jak Spectacles.
Źródło: Spotify uruchamia aplikację dla Apple Watch
Czytaj też: https://www.bgr.in/