iTaxy oferuje nową formę reklamy. Technologia zostanie umieszczona na dachach samochodów.
iTaxi chwali się nową formą reklam. Stworzone przez nich rozwiązanie umożliwia łatwą opcję zmian reklam, a do tego posiada wiele dodatkowych funkcji, które przydadzą się przy ustalaniu formy promocji.
Rozwiązanie, którym chwali się iTaxy to mobility digital network. Mówiąc prosto – ekran na dachu samochodu. Mówią dokładniej – mobility digital network to usługa mobilnych nośników reklamowych. Oprogramowanie, w jakie wyposażone są nośniki iTaxi, pozwala na zdalne zarządzanie treściami, a ekrany umiejscowione na dachach hybrydowych samochodów są wyposażone w systemy geolokalizacji i czujniki smogu.
Czytaj też: Znamy polskie ceny PS5! Jest jedynka z przodu!
Pierwsze 20 testowych aut wyjechało już na ulice Warszawy, ale już teraz spółka planuje rozszerzenie usługi o dodatkowe funkcje i jej dostępność na terenie całego kraju. Pierwszą marką prowadzącą kampanię na mobilnych nośnikach iTaxi jest Huawei.
Tomasz Soczówka z iTaxi komentuje rozwiązanie takimi słowami:
Tomasz Soczówka, Strategic Advisory and Partnerships Manager, iTaxi.
Technologia, którą zastosowaliśmy przy instalacji nośników, umożliwia personalizację wyświetlanych przekazów, co pozwala wejść w bezpośrednią interakcję nie tylko z pasażerami, ale też z mieszkańcami miast. Nowoczesne ekrany wyposażyliśmy w czujniki oraz system mierzący skuteczność prowadzonych kampanii. Będzie to świetne, nowatorskie rozwiązanie dla marketerów, niedostępne wcześniej w Polsce. Przy realizacji projektu biorą udział partnerzy, którzy – podobnie jak iTaxi, korzystają z innowacyjnych rozwiązań technologicznych, np. Justtag, a już niedługo poinformujemy o nawiązaniu współpracy z kolejnymi partnerami.
Chcesz być na bieżąco z WhatNext? Śledź nas w Google News