Reklama
aplikuj.pl

Jak BLIK zmienia oblicze płatności internetowych?

BLIK

To aktualnie najbardziej pożądana i doceniana forma płatności z ogromnymi ambicjami na przyszłość. Jej pozycja jest już na tyle silna, że można pokusić się o stwierdzenie: masz BLIKA, masz klientów.

Poznaj BLIK – metodę, która ułatwia zakupy

Rozwiązanie nie ma jeszcze dziesięciu lat, a już zdeklasowało wszystkie inne metody płatności w internecie. W trzecim kwartale 2023 r. co druga płatność odbywała się właśnie za jego pośrednictwem, a całkowita wartość płatności z użyciem tej metody wzrosła rok do roku o 47 proc. Aktualnie korzysta z niego już 15 milionów Polek i Polaków.

Rewolucja w płatnościach

Nie byłaby ona możliwa, gdyby nie przełomowy pomysł z 2015 roku, który wykraczał poza znane dotąd schematy. BLIK to odważne rozwiązanie, które pozwoliło na stworzenie czegoś zupełnie innowacyjnego, otwierając nowe możliwości zarówno dla konsumentów, jak i przedsiębiorców.

Z BLIKiem można więcej

To rozwiązanie, które pozwala na szybkie i bezpieczne zlecanie różnych płatności za pomocą smartfona, w tym: płatności bezgotówkowych, wypłacanie i wpłacanie gotówki w bankomatach oraz realizowanie przelewów na numery telefonów. Żadna inna metoda płatności nie oferuje tylu możliwości, i to w najszybszej i najbezpieczniejszej formie.

Jak działa płatność BLIK?

Wystarczy, że klient wygeneruje w aplikacji mobilnej swojego banku jednorazowy 6-cyfrowy kod, który jest ważny tylko przez 2 minuty. W tym czasie klient potwierdza płatność, wpisując swój PIN i gotowe. Środki po chwili są na koncie odbiorcy.

Użytkownicy tej metody płatności doceniają, że nie muszą się logować do bankowości, odczytywać SMSów z kodami, czy korzystać z linków, które przekierowują na stronę banku. To zdecydowanie ułatwia i przyspiesza płatności.

Co zyskasz wybierając ten rodzaj płatności mobilnej?

  • Wprowadzenie BLIKa jako metody płatności to krok naprzód w budowaniu nowoczesnego biznesu. To nie tylko ułatwienie dla Twoich klientów, ale także potężne narzędzie, które może przyczynić się do wzrostu sprzedaży. Twój sklep internetowy stanie się bowiem bardziej dostępny, bezpieczny i atrakcyjny.
  • Twoi klienci cenią bezpieczeństwo, a ten 6-cyfrowy kod  je gwarantuje. Oferując im tę  metodę płatności, zyskujesz ich zaufanie i dajesz pewność, że każda płatność będzie bezpieczna.
  • Czas to pieniądz, zarówno dla Ciebie, jak i Twoich klientów, a BLIK umożliwia natychmiastowe płatności. Wystarczy kilka sekund, by płatność została przekazana na Twoje konto. Klienci również docenią, jak szybko i sprawnie mogą robić zakupy w Twoim sklepie.
  • Ta metoda płatności jest popularna wśród różnych grup wiekowych, szczególnie wśród osób, które cenią proste i skuteczne rozwiązania. Jeśli zdecydujesz się wdrożyć tę formę płatności, zwiększysz szanse na przyciągnięcie osób, które preferują nowoczesne, mobilne rozwiązania płatnicze.
  • Integracja BLIKa z serwisem internetowym jest bardzo prosta. Dzięki temu możesz w krótkim czasie zaoferować swoim klientom metodę, jakiej od dawna oczekują.

BLIK rośnie w siłę

Działa już w tysiącach sklepów w Polsce, ma miliony zwolenników i pośredniczy w setkach milionów płatności rocznie. To niepodważalny dowód, że jest najdynamiczniej rozwijającą się usługą płatniczą w Polsce. Co więcej – płatności BLIK są już dostępne w zagranicznych sklepach stacjonarnych, którą mają terminale płatnicze oznaczone logotypem Mastercard. Wkrótce BLIK wprowadzi kolejne usługi: płatności powtarzalne, udostępnienie płatności BLIKiem w sektorze publicznym oraz funkcję „kup teraz, zapłać później”.

Jak zacząć korzystać z tej metody płatności?

Pierwszym krokiem jest wybór dostawcy usług płatniczych.  Do wyboru masz wiele firm, np. Autopay, którą wyróżnia bogata oferta różnych rozwiązań płatniczych dla e-commerce. Po wyborze dostawcy usługi wystarczy, że założysz konto i wybierzesz metodę integracji bramki płatniczej z serwisem. Jeśli zdecydujesz się na popularną wtyczkę, integracja zajmie maksymalnie kilkadziesiąt minut. Jeszcze tego samego dnia zaczną spływać do Ciebie pierwsze przelewy od klientów, którzy skorzystali z BLIKa.

Zdjęcie autorstwa senivpetro na Freepik

Artykuł partnera.