WRÓĆ DO STRONY
GŁÓWNEJ
Rozrywka

Justice pierwszą grą z technologią Nvidia RTX i DLSS

Czy ktoś z Was spodziewał się, że to gra MMORPG z dalekiego wschodu będzie tą pierwszą, która skorzysta z błogosławieństw technologicznych oferowanych przez Nvidię w najnowszych kartach graficznych?

Justice wyprodukowane przez NetEase trafiło na rynek przed kilkoma miesiącami w Chinach, więc o jego jakości nie mogę Was zapewnić. Pod kątem graficznego zaawansowania gra będzie jednak w pewnym stopniu rewolucyjna, bo jako pierwsza skorzysta zarówno z technologii Nvidia RTX i DLSS. Poinformował o tym sam CEO Nvidii, Jen-Hsun Huang podczas niedawnej konferencji GTC China 2018. Podczas niej nie zabrakło stosownych pokazów, które skupiły się na przewadze, jaką zapewnia śledzenie promieni świateł w czasie rzeczywistym. Osławiony przed miesiącami ray-tracing widać głównie w odbiciach licznych kałuż oraz refleksyjnych elementach wyposażenia.

Nie uniknięto również szczegółów na temat plusów płynących z „inteligentnego” renderowania DLSS (Deep Learning Super-Sampling). To poprawia głównie wydajność na wyższych rozdzielczościach (4k), ale też poprawia jakość obrazu, co przejawia się głównie na krawędziach elementów. Według oficjalnych informacji w grę wchodzi nawet 40-procentowa poprawa wydajności wyłącznie po aktywacji Nvidia DLSS, co ma sens, patrząc na wcześniejsze testy. Na sam koniec rzućcie okiem na sam trailer.

Tutaj z kolei znajdziecie nieco więcej informacji na temat renderowania DLSS.

Źródło: Wccftech