E-sport powoli, ale zdecydowanie nieubłaganie wbija się do mainstreamu, co widać jednak znacznie bardziej za oceanem. Activision ogłosił dziś, że Liga Overwatch dostała swojego własnego piwnego sponsora… niejakim Bud Light, będący częścią wielonarodowego konglomeratu AB InBev.
Nie liczcie jednak na to, że wkrótce piwo Overwatch wleci do sklepów. Umowa, na jaką zdecydowało się Activision, sprowadza się do sponsorowania imprez fanowskich i tych oficjalnych, wśród których znajdą się Wielkie Finały Overwatch 2019. Można to więc porównać do obecności Sprite na IEM Katowice, choć tym razem okazanie dowodu będzie wymogiem. Jak powiedział Brandon Snow, szef działu sprzedaży Activision Blizzard Esports League:
Współpraca z marką, taką jak Bud Light i rodzina marek AB InBev, pozwala nam nadal docierać do fanów na nowe i ekscytujące sposoby. Cieszymy się, że możemy współpracować z firmą, która ceni sobie łączenie fanów, aby świętować to, co najlepsze w konkurencyjnej rozrywce.
Pierwszym sponsorowanym wydarzeniem będzie „aktywacja fanów”, którą Tradeable Bits opisuje, jako „proces przyciągania ludzi, niezależnie od tego, czy są zagorzałymi fanami, czy przypadkowymi obserwatorami, do Twojej marki dzięki swojemu doświadczeniu”. Oczywiście takie wydarzenia nie zawitają na razie do Polski, bo odbędą się na razie tylko w Dallas, Atlancie i Los Angeles.
Czytaj też: Robert Kubica trafi na okładkę F1 2019
Źródło: PCGamer