No, proszę. Wygląda na to, że nadmiar realizmu w grach komputerowych nie zawsze daje pozytywne efekty. Mamy tego przykład w praktyce.
Aryoksini to użytkownik Youtube, który lubi eksperymentować z silnikami graficznymi – w tamtym roku chociażby stworzył filmik ukazujący Super Mario 64 w wersji na Blendera. Teraz udowadnia on, że sympatyczny hydraulik raczej nie pasuje do otoczenia, przebywając w rzeczywistych pomieszczeniach biurowych, lochach czy też pomieszczeniach kuchennych realistycznego mieszkania, generowanych przez Unreal Engine 4. Zbieranie monet w takich miejscach wygląda trochę… złowieszczo. Ten bohater najlepiej się chyba czuje w swoich bajkowo-grzybowych królestwach.
Aryoksini sam stworzył wszystkie animacje Mario (ma doświadczenie jako animator) i umieścił go w kilku różnych środowiskach, pobranych z Unreal Marketplace.
Takie połączenie nazwałbym nawet nieco… złowieszczym. Zobaczcie sami pełny film:
[źródło: kotaku.com; grafiki: youtube.com, thekoalition.com]