Marki Gillette i Oral-B głównymi bohaterami wirtualnej wystawy P&G LifeLab

Marki Gillette i Oral-B głównymi bohaterami wirtualnej wystawy P&G LifeLab

Podczas targów technologicznych CES wiele firm zaprezentowało swoje innowacje. Jedną z nich była firma P&G prezentując nowości ułatwiające codzienne życie, skupiając się na produktach takich marek jak Gillette, Oral-B, Crest i Tide.

Wystawa P&G LifeLab, podczas tegorocznych targów CES, zamiast stacjonarnie, odbyła się w formie wirtualnej na stronie PGLifeLab.com. Dzięki temu każdy, kto chciał, mógł zapoznać się z przedstawianymi innowacjami, nawet jeśli wcześniej nie zarejestrował się na CES 2022.

W P&G nieustannie dążymy do tworzenia innowacji, które poprawią życie konsumentów na całym świecie. Jest to dla nas możliwość zaprezentowania nowych produktów i usług, które powstały dzięki inspiracji konsumentów, jak również innowacji, które odpowiadają na aktualne wyzwania, takie jak zrównoważony rozwój.  

komentuje Marc Pritchard, Chief Brand Officer P&G. Cieszymy się z naszej wirtualnej obecności na CES 2022.

Podczas wydarzenia zaprezentowano wiele nowości, wśród których znalazły się takie produkty, jak:

GilletteLabs Bugatti Special Edition – maszynka do golenia z funkcją podgrzewania, będąca owocem współpracy z legendą motoryzacji. Oprócz tego pokazano również GilletteLabs with Exfoliating Bar, maszynkę do golenia z paskiem peelingującym, który oczyszcza skórę z zanieczyszczeń przed przyłożeniem ostrza, zapewniając jednoczesną pielęgnację skóry i najwyższą jakość golenia.

Oral-B Series 4 i  Series 5 – inteligentne szczoteczki do zębów, pozwalające jeszcze lepiej zadbać zdrowie jamy ustnej. Ponadto marka pokazała światu Oral-B iO 10, kolejną przełomową odsłonę tej innowacyjnej serii szczoteczek.

Tide, czyli pierwszy produkt do prania w przestrzeni kosmicznej. Astronauci na Międzynarodowej Stacji Kosmicznej będą mogli skorzystać z niej jeszcze w tym roku. Warto wspomnieć, że Tide zmniejsza negatywny wpływ prania na środowisko.

Po raz pierwszy od 2019 roku podczas CES zaprezentowano też produkty z kategorii Beauty P&G. Przedstawiono w BeautySPHERE cele oraz osiągnięcia w ramach programu Responsible Beauty, będącego platformą działania produktów z obszaru pielęgnacji urody, na rzecz zrównoważonego rozwoju.