Marshall spróbuje podbić rynek słuchawek z modelem Mode II

Marshall spróbuje podbić rynek słuchawek z modelem Mode II

Brytyjska marka Marshall jest prawdopodobnie najbardziej znana ze swoich wzmacniaczy gitarowych, produkowanych od 1962 roku. W 2010 roku rozpoczęła ona współpracę ze szwedzkim przedsiębiorstwem Zound Industries, wypuszczając na rynek pierwsze słuchawki.

Z czasem Marshall zaczęła oferować kolejne produkty, m.in. głośniki Bluetooth, a nawet smartfony. I choć firma już od pewnego czasu zajmowała się produkcją bezprzewodowych słuchawek, to model Mode II ma stanowić pierwszy w kierunku tych prawdziwie bezprzewodowych i dousznych.

Marshall spróbuje podbić rynek słuchawek z modelem Mode II

Ich czułość wynosi 100,5 dB, pasmo przenoszenia to 20 Hz do 20 kHz, podczas gdy impedancja przetwornika wynosi 16 omów. Łączenie z innymi urządzeniami odbywa się za pośrednictwem Bluetooth 5.1, a użytkownicy mogą również korzystać z asystenta głosowego połączonego telefonu. Mode II od Marshall mają też opcję tłumienia dźwięków otoczenia lub ich przepuszczania.

Słuchawki są wodoodporne zgodnie z normą IPX4, dlatego można z nich korzystać również w deszczową pogodę bądź podczas uprawiania sportu. Opisywany model może działać do pięciu godzin na jednym ładowaniu, a dołączone do zestawu etui wystarcza na cztery pełne „cykle”, zanim będzie potrzebne ładowanie przez USB-C lub bezprzewodową podkładkę ładującą, która nie znajduje się w komplecie.

Marshall Mode II są dostępne w cenie 179 dolarów, czyli niecałych 700 złotych

Marshall Mode II zawierają także cztery pary wymiennych końcówek. Można kupić je już teraz, w formie przedsprzedaży, w cenie 179 dolarów (niecałe 700 złotych). Z kolei ogólnodostępna sprzedaż rozpocznie się 18 marca.

Chcesz być na bieżąco z WhatNext? Śledź nas w Google News