Mobilny Facebook rozpoczął swoją przemianę. Twórcy najwidoczniej uznali, że stary wygląd się nie sprawdza.

Jak często korzystacie z Facebooka? Zapewne wciąż większość osób odpowie, że codziennie. Pytanie jednak czy przypadkiem w ostatnim czasie nie zmniejszyła się liczba minut/godzin spędzanych na tym portalu? Osobiście zauważyłem, że wchodzę na niego coraz rzadziej.

Czytaj też: Sieć 5G 10-krotnie zwiększy produktywność w przemyśle

Facebook przez ostatnie lata stracił na znaczeniu. Widzę to również po swoich znajomych, którzy już rzadko korzystają z pełni jego możliwości. Dla mnie mógłby zostać tylko Messenger z opcją dostępu do grup i tyle by mi starczyło. Z tego co obserwuję, to dla niektórych też się liczy raczej Messenger niż „główny” Facebook.

Najmłodsze pokolenia dodatkowo niezbyt chętnie sięgają po ten serwis społecznościowy, co nie wróży dobrze na przyszłość. Autorzy platformy uznali zatem, że chyba pora na zmiany. Ogłoszono, że zarówno Messenger jak i Facebook przejdą redesign. Najwięcej wiemy o zmianach w podstawowej aplikacji.

Najnowsze wersje mają coraz bardziej zmierzać w kierunku aplikacji kręcącej się wokół grup. Podobno już 400 milionów osób należy do 10 milionów aktywnych grup społecznościowych. Czy to dobry kierunek? Czas pokaże, ale widać, że zmiany muszą zajść, bo inaczej Facebook może stracić popularność.

Czytaj też: Ile Huawei Mate X 5G trafi do sprzedaży?

Źródło: phonearena.com

Spodobał Ci się ten artykuł? Podaj dalej!