Ależ szanuję Techland! Mody do Dying Light 2 na konsolach!

dying light 2

Techland bez wielkiej fety opublikował informacje, które mogą zaskoczyć graczy konsolowych. Okazuje się, że Dying Light 2 ma już narzędzia moderskie, a stworzone dzieła trafią na PC i konsole!

Dying Light 2 wiecznie żywe

Techland właśnie sprawił, że Dying Light 2 staje się nieśmiertelne. Firma ogłosiła start bety narzędzi deweloperskich, które pozwolą w względnie łatwy sposób tworzyć mody do gry.

Wiemy, jak bardzo lubiliście narzędzia deweloperskie do Dying Light i bardzo się cieszymy, że wraz z naszymi partnerami z mod.io możemy ogłosić dodanie tej funkcjonalności do kontynuacji. Nasi gracze mają teraz jeszcze więcej treści i możliwości, by tworzyć mapy i własne historie. Czas więc wziąć się do roboty i pokazać swoje umiejętności! Więc… na co jeszcze czekacie?

Rafał Polito, Technology Producer w Techland.

Czytaj też: Lista zmian Wiedźmin 3 jest duża, ale jedna zmiana nie daje mi spokoju

To, co na pewno zasługuje na uznanie, to to, że dostępne na Steam i Epic Games Store narzędzia, mimo tego, że są dopiero „betą”, to już pozwalają tworzyć duże mody. Po co ograniczać się do modyfikacji koloru danego pancerza, gdy Techland sam zachęca do tworzenia całych dużych map!

Mody Dying Light 2 na konsolach!

To, co jednak sprawia, że ta informacja jest jeszcze lepsza to to, że modyfikacje tworzone przez społeczność na komputerach PC, będą również możliwe do pobrania w 2023 roku na konsole!

Czytaj też: Nie wierzę – gracze NFS Unbound nie mogą odebrać tego za co zapłacili

Pierwsza odsłona Dying Light otrzymała ponad 700 map. Wraz z Techlandem chcemy przedstawić nową wersję poziomów społeczności do Dying Light 2 Stay Human – zarówno na PC, jak i w przyszłości na konsolach. W ten sposób chcemy dotrzeć z treściami tworzonymi przez użytkowników do szerszej publiki. Łatwo dostępne, oficjalne wsparcie modów to nasza ambicja, którą chcemy dzielić z Techlandem i ich społecznością twórców – treści przygotowane przez entuzjastów są zbyt dobre, by gracze nie mieli okazji ich wypróbować.

Scott Reismanis, prezes i współzałożyciel mod.io.

Poziomy z narzędzi moderskich będzie można znaleźć pod tym linkiem. Na stronie znajdziecie także poradnik dotyczący modyfikowania gry.