Multiplayer Mass Effect Legendary Edition nie istnieje. Dlaczego?

Multiplayer Mass Effect Legendary Edition

Dlaczego Multiplayer Mass Effect Legendary Edition nie istnieje? BioWare wytłumaczyło skąd taka decyzja.

BioWare podchodzi do projektu Mass Effect Legendary Edition… inteligentnie. Z jednej strony odświeżono masę rzeczy, ale twórcy nie rzucają się na tematy, które nie są aż tak znaczące.

Czytaj też: On the Road Truck Simulator PS4 i XOne! 6000 km niemieckich autostradek
Czytaj też: Multiplayer Test Drive Unlimited 2 wrócił do świata żywych
Czytaj też: Prince of Persia Piaski Czasu opóźnione bezterminowo, a ja klaszcze

Multiplayer Mass Effect Legendary Edition niedostępny

Pierwszą rzeczą, o której dowiedzieliśmy się na temat brakującej zawartości Mass Effect Legendary Edition było to, że zabraknie jednego DLC do pierwszej części Mass Effect. Pinnacle Station zatem nie znajdzie się w remasterze. Dlaczego? Kod gry zaginął, a jedyne potencjalne pliki są uszkodzone. Odtworzenie dodatku, który nie jest bardzo ważny zajęłoby twórcom dodatkowe pół roku prac – to się po prostu nie opłaca.

Czytaj też: Czekasz na gry na Nintendo Switch? To sobie jeszcze poczekasz
Czytaj też: Mody do Mass Effect Legendary Edition – co z nimi?
Czytaj też: Levolution w Battlefield 6 pozwoli Wam zniszczyć wieżowce na mapie

A co z multiplayerem Mass Effect Legendary Edition? Tutaj też pojawia się sytuacja, w której nie do końca opłaca się tracić na to czas. Trzeba by rozwiązać takie sprawy jak ekonomia trybu sieciowe oraz to jak połączyć to z wersją gry na PS3. No i pytanie – czy powinien być crossplay między PS3 a PS4? W czasie, gdy jest PS5 to pytanie brzmi bardzo dziwnie. A co jeśli nikt nie będzie grał w ten tryb? BioWare zdecydowało, że lepiej porzucić ten moduł i skupić się na pracy nad tym czego gracze chcą najbardziej.