Samsung Electronics wprowadza na polski rynek nową kategorię wyświetlaczy – Business TV. Modele te łączą w sobie wszystko co najlepsze w konsumenckich telewizorach i w profesjonalnych ekranach stosowanych w biznesie.
Z pewnością nowoczesny ekran w lokalu usługowym działa bardzo na plus. Za ich pomocą właściciele mogą prezentować ofertę, albo wyświetlać treści, które umilą klientom czekanie na swoją kolej. I choć zapewne każdy przedsiębiorca chciałby w ten sposób ożywić wnętrze i zapewnić klientom komfort, to musi pamiętać, że profesjonalne wyświetlacze to ogromny koszt, zaś konsumenckie telewizory nie są nastawione na ciągłą pracę. I tu właśnie pojawiają się Business TV.
Telewizory Samsung Business TV cechuje możliwość pracy ciągłej nawet do 16 godzin dziennie, są łatwe w obsłudze dzięki systemowi Tizen, zaś dzięki specjalnej apce można sterować nimi i pokazywać swoją ofertę. Apka pozwala też na zarządzanie wyświetlanymi treściami nawet na kilku telewizorach jednocześnie. Wszystkie modele Business TV mają rozszerzoną 3 letnią gwarancję.
Ekrany dostępne są w sześciu różnych wariantach od 43 do 75 cali. Idealnie nadają się do różnych lokali usługowych, a dzięki nowoczesnemu, eleganckiemu wyglądowi sprawdzą się w salonach mody albo w salonach fryzjerskich. Jakość obrazu gwarantowana w rozdzielczość 4K, możliwość wyświetlania prawie 17 mln kolorów, tuner TV, standardowe gniazda HDMI, USB, optyczne, a także w bezprzewodowe łącza WiFi i Bluetooth. Użytkownik Business TV może też w łatwy sposób ustawić, o której ekran ma się włączyć i wyłączyć co można dostosować do godzin otwarcia lokalu.
Chcesz być na bieżąco z WhatNext? Śledź nas w Google News