Korzystacie jeszcze ze Snapchata, czy może porzuciliście tę aplikację tak szybko, jak ją zainstalowaliście na fali zeszłorocznej popularności? Jeśli jednak nadal się przy niej trzymacie, to z pewnością zadowolą Was nadchodzące nowości, które zostały ogłoszone właśnie przez nadzorującą Snapchatem firmę Snap Inc.
Nie liczcie jednak na coś specjalnie nowatorskiego, bo główną zapowiedzią był Snap Games, czyli dodatek na Snapchata, który (trudno tego nie zauważyć) jest małym „podkradnięciem” odpowiedzią na Instant Games, które Facebook dodał przez wieloma miesiącami na Messengera. Na Snapchacie również będą królować proste produkcje na bazie HTML5, choć twórcy zapewnili, że pojawi się nawet coś dla fanów gier Battle Royale. To idealny ruch, aby ciągnąć pieniądze z reklam w aplikacji, bo teraz niektórzy zaczną spędzać w niej znacznie więcej czasu.
Inwestorom zapewne spodobało się też (akcje firmy wzrosły o prawie 5%) ogłoszenie Snap Audience Network. W jej ramach Snap chce rozpocząć sprzedawanie reklam w innych aplikacjach, które mogą nie mieć zasobów do integracji i sprzedaży reklam osobom trzecim. Ma to przypominać prostą w obsłudze, choć kompleksową usługę reklamową z pełnoekranowymi reklamami pionowymi. Ogłoszenia zamknęły nowości z udziałem funkcji korzystających z rozszerzonej rzeczywistości oraz „nowe oryginalne treści wideo”. Wpływ tych zapowiedzi na aplikację Snapchat poznamy w przeciągu następnych tygodni.
Czytaj też: Microsoft Edge oparty o Chromium wesprze Netflixa 4K
Źródło: Wccftech