Jak wypadła NVIDIA Reflex w Overwatch, czyli FPSie Blizzarda? My sprawdziliśmy już na własnej skórze skuteczność tej technologii i teraz możemy obserwować, jak się rozwija.
NVIDIA Reflex w Overwatch
Dla przypomnienia NVIDIA Reflex powstała dla twórców gier i umożliwia obniżenie opóźnienia renderowania i aktywacji myszki, wpływając na działanie silnika gry. Wymaga to jednak gry ze zintegrowanym pakietem, bo kiedy gry go nie mają, wykorzystują tylko rozwiązania sterownika (tryb ultraniskiego opóźnienia NVIDIA).
Czytaj też: Intel DG2 testowany w 3DMark?
Wśród gier wspierających NVIDIA Reflex znajdziemy też drużynową strzelankę Overwatch, która może czerpać pełnymi garściami z możliwie najniższych opóźnień, o ile (co najgorsze), ma się dostęp do karty graficznej NVIDIA, monitora G-SYNC i certyfikowanej myszki. Pomiar opóźnień jest z kolei możliwy za sprawą NVIDIA Reflex Latency Analyzer obecnego w topowych monitorach z G-SYNC.
Czytaj też: Jak Sapphire Radeon RX 6700 XT NITRO+ wypada w 3DMark?
Blizzard taki zestaw najwidoczniej ma i postanowił sprawdzić, jak trzy różne karty graficzne sprawdzą się w teście NVIDIA Reflex w Overwatch. Okazało się, że im wydajniejsza karta, tym niższe opóźnienia zarówno z aktywowaną, jak i dezaktywowaną technologią. Niestety brakuje nam danych co do tych pomiarów, bo jak sprawdziliśmy, opóźnienia są związane z całą masą czynników. Więcej o tym przeczytacie tutaj.