Reklama
aplikuj.pl

NVIDIA zamierza wyeliminować błędy graficzne za sprawą ray-tracingu

NVIDIA zamierza wyeliminować błędy graficzne. Firma użyje do tego ray-tracingu.

NVIDIA poinformowała o swoich planach na przyszłość. Wiemy już, że firma wierzy w to, że wsparcie dla ray-tracingu pojawi się w każdej grze. Jak jednak będzie można wykorzystać karty RTX oprócz do tego, aby światła i odbicia były doskonałe? NVIDIA ma jeszcze jeden pomysł.

Czytaj też: Monster Hunter World x Xenoblade 2 – kto jeszcze trafi do gry?

Według NVIDII, ray-tracing można zastosować jako rozwiązanie służące wygładzaniu krawędzi. W teorii, producenci gier mają mieć możliwość osiągnięcia podobnych efektów jak przy szesnastokrotnym supersamplingu. Po co jednak rezygnować z tego rozwiązania? Z ray-tracingiem unikniemu problemów w postaci rozmyć oraz niechcianych artefaktów graficznych.

Czytaj też: Xen w Half-Life Black Mesa poprawione za sprawą moderów

Źródło: dsogaming.com