WRÓĆ DO STRONY
GŁÓWNEJ
Technowinki

Oficjalna premiera aplikacji MyOla – przyjaciółki i doradcy w jednym

Właśnie miała miejsce oficjalna premiera aplikacji MyOla. Powstała ona przy współpracy Sukcesu Pisanego Szminką i Coca-Cola.

Zgodnie z badaniami, prawie 60% kobiet spędza do 4 godzin dziennie korzystając ze smartfona. Prawie 80% wykorzystuje go do kontaktu z rodziną i przyjaciółmi. Wśród aplikacji króluje Facebook (77%), ale zaraz za nim jest Messenger (76,3%). Na podstawie tych badań powstał pomysł na aplikację MyOla.

Aplikacja MyOla jest narzędziem niosącym wsparcie i dającym przydatną wiedzę nie tylko kobietom, ale też mężczyznom. Dziś pędzimy wszyscy, a każdy z nas marzy o tym, by świadomie budować swoje szczęście i właśnie MyOla, która powstała z serca, na bazie wieloletniego doświadczenia cudownych ekspertów, ma misję, by pomóc nam w tej budowie. Budowie lepszego życia i większego zadowolenia.

Olga Kozierowska, prezes Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką i pomysłodawczyni aplikacji MyOla
appoka MyOla, aplikacja MyOla, pobieranie MyOla, kobiety MyOla

Hasło przewodnie aplikacji to #JestemTuDlaCiebie. Po jej uruchomieniu użytkownik widzi od razu kategorie: Ja, Związek, Rodzina i Kariera. Każda z nich ma kilkanaście nagrań, które wyjaśniają istotę zagadnienia.

We współczesnym świecie, gdzie praca przenika się z macierzyństwem i szeregiem innych obowiązków, kobiety cierpią na brak czasu dla siebie, czasu na własny rozwój. Dlatego tak ważne jest, by w realizacji naszych planów i działań codziennie motywował i wspierał nas ktoś, kto nas rozumie. Takim wsparciem jest właśnie aplikacja MyOla, która jest zawsze pod ręką, odpowiada na nasze potrzeby i troski, wspiera, a do tego pomaga się rozwijać. Mocno wierzę, że MyOla odmieni życie Polek i podbije ich serca, tak jak podbiła moje. Od trzech lat aktywnie działamy z Fundacją Sukcesu Pisanego Szminką, by zmieniać świat na lepsze, a dziś program Sukces to Ja jest największym globalnie programem realizowanym przez Coca-Cola w ramach działań wspierających kobiety na rynku pracy.

Anna Solarek, Dyrektor ds. Komunikacji i Kontaktów Zewnętrznych w Coca-Cola Poland Service
ŹRÓDŁO: Materiały prasowe