Reklama
aplikuj.pl

PlayStation to najodważniejsza konsola. Inni boją się nowych marek

playstation 4, psvr, days gone

Podsumowania roku 2019 trwają. Co mówi nam postawa firm wobec nowych gier?

W branży gier wideo od dawna jest przekonanie, że lepiej jest klepać stale te same serie gier, niż wymyślać coś nowego. W założeniu – bardzo trudno ma być przekonać graczy do sięgnięcia po nową markę, kiedy mogą wybrać coś sprawdzonego. Chyba nikt tego nie powiedział Sony.

Portal GamesIndustry przygotował podsumowanie roku 2019. To co jest ciekawe w licznych statystykach, które sprawdzicie tutaj to ilość wydań gier w stosunku do nowych marek. Jak prezentują się takowe dane? Oto one:

  • Sony – 10 wydanych gier oraz 7 nowych marek
  • Microsoft – 6 wydanych gier i brak nowych marek
  • Nintendo – 16 nowych gier oraz 2 nowe marki
  • EA – 9 nowych gier oraz 2 nowe marki
  • Activision – 4 nowe gry oraz 1 nowa marka
  • Ubisoft – 5 nowych gier i brak nowych marek

Sony postanowiło w tym roku wiele razy ryzykować i dzięki temu osiągnęło pozycję lidera w takowym zestawieniu. Nie możecie doliczyć się tych nowych marek? Prawdopodobnie dlatego, że kilka z nich to produkcje przeznaczone na PlayStation VR, którego Sony nie zamierza porzucać i już planuje nowe urządzenie dla PlayStation 5. Aktualny PSVR również będzie kompatybilny z nową generacją konsol.