Plush świętuje milion klientów. Jak? Oczywiście promocjami!

Każda okazja do świętowania jest dobra, jednak są takie, które trzeba świętować o wiele bardziej niż inne. Taką okazją dla Plusha z całą pewnością jest przekroczenie progu miliona klientów. By to uczcić przygotowano świetne promocje dla klientów marki.

Plus wprowadził na nasz rynek markę Plush w 2014 roku

Kojarzona z odważnymi reklamami, charakterystycznym misiem Plushakiem i hasłem „Bez konsekwencji”, które na początku było motywem przewodnim marki. Plush swoją ofertę kierował do młodych ludzi, którym oferował i nadal oferuje swobodę rozmów, SMS-ów i MMS-ów bez limitu, niezależnie od tego, do jakiej sieci piszą czy dzwonią. Z czasem dodano również usługę abonamentową (na czas określony i nieokreślony, w końcu swoboda nadal musi być), a dziś spokojnie można mówić o szerokiej ofercie, z której każdy, nawet ten poszukujący szybkiego internetu 5G, może wybrać coś dla siebie. Tutaj warto wspomnieć, że ten brak konsekwencji objawia się nawet w korzystaniu z serwisów społecznościowych, takich jak Facebook, Instagram, Messenger czy WhatsApp, bo podczas takich sesji transfer danych nie jest zużywany.

Jeśli chodzi o wspomniane reklamy, to zdecydowanie te, które wypuszcza Plush są najbardziej rzucające się w oczy. Ciężko przegapić przebojowego misia o imieniu Plushak, który całym sobą reprezentuje hasło „Bez konsekwencji”. Dzielnie podąża za trendami, biorąc udział w takich akcjach jak #hot16challenge2, morsowanie czy tworzenie muzycznych hitów.

Trudno się więc dziwić, że Plush pokochali wszyscy – zarówno kobiety – 45%, jak i mężczyźni – 55%. I bez względu na płeć, wszyscy dużo korzystają z Internetu. Jak dużo? Cóż, tylko w ubiegłym roku przesłano 74 PB danych. Plush pokusił się o przełożenie tego na liczbę filmików obejrzanych na YouTube i wyszło im ponad 257 mln materiałów. To robi wrażenie! 

Plush rozdaje miliony gigsów

„Plushowi pękła bańka”, czyli przekroczony został magiczny próg miliona klientów. Jak najlepiej to uczcić? Rozdając darmowe GB. Tym razem jest to aż 100 GB na głowę, nie zależnie od tego, czy korzystacie z abonamentu, MIX czy karty.

Jak z tego skorzystać?

  • Jeśli zawierasz nową umowę Plush ABONAMENT lub przedłużasz obecną na 24 miesiące, nie musisz robić nic. Jednorazowy pakiet 100 GB aktywuje się automatycznie, a na jego wykorzystanie będziesz miał 24 miesiące.
  • Mając umowę abonamentową na czas nieokreślony, musisz wysłać  SMS o treści MILION na 80848, wówczas pakiet 10 GB będzie aktywowany automatycznie co miesiąc przez 10 miesięcy.
  • Przy ofercie internetowej wysyłany SMS o treści MILION na 80848, pakiet 10 GB przyznawany automatycznie co miesiąc przez 10 miesięcy.
  • Klienci ofert na kartę i MIX – SMS o treści MILION na 80848, jednorazowy pakiet 100 GB będzie ważny przez 30 dni.

Teraz pozostaje tylko czekać, aż Plushowi „pęknie druga bańka”!

Materiał powstał we współpracy z siecią Plush