Polskie Blair Witch od jakiegoś czasu jest już dostępne w sprzedaży. Jak wypada gra pod względem płynności?

Polska ekipa Bloober Team wydała kilka dni temu Blair Witch. Gra, która z perspektywy czasu zdała się zdobyć zbyt dużą popularność, niż zakładali to twórcy. Gdy produkcja pojawiła się na targach E3 ludzie zwariowali jakby zobaczyli grę, która ma zmienić świat. Hype zrobił się ogromny.

Czytaj też: Remedy „już” naprawia płynność Control na konsolach

No i właśnie tak duże oczekiwania wobec gry sprawiły, że gracze oczekiwali produkcji AAA, która będzie nowym Resident Evil 7. Z jednej strony – rzeczywiście można było tak założyć patrząc na niektóre materiały, ale z drugiej – to nie miała być tego typu produkcja.

Na szczęście Bloober Team, recenzenci docenili tytuł nawet przyznając ósemki i dziewiątki. Gracze, którzy połapali się, że to trochę mniejsza gra – również są zadowoleni. No… chyba, że macie komputer za kilka tysięcy złotych, a gra dalej nie chce działać płynnie. Blair Witch ma po prostu problemy z utrzymaniem dobrej płynności.

Okazuje się, że produkcja studia z Polski na karcie graficznej RTX 2080Ti nie jest w stanie działać w 60 klatkach na sekundę. Nawet jeśli zmienimy ustawienia na niskie. Jedynym rozwiązaniem jest skalowanie rozdzielczości, ale to raczej nie jest to czego oczekują gracze. Bloober wypuszcza już powoli aktualizacje, które mają naprawić grę. Miejcie zatem tę produkcję na oku, bo lada moment może działać ona już o wiele lepiej.

Czytaj też: Klasyczny DOOM i DOOM II otrzymają poprawki

Źródło: dsogaming.com

Kolejny artykuł znajdziesz poniżej