Reklama
aplikuj.pl

Ponad 33 000 zarejestrowanych uczniów do drugiego sezonu Predator Games Esportowy sukces na europejską skalę

Ponad 33 000 zarejestrowanych uczniów do drugiego sezonu Predator Games Esportowy sukces na europejską skalę

Drugi sezon Predator Games, największego międzyszkolnego turnieju esportowego w Europie, przyniósł znaczący rozwój na wielu poziomach. W tegorocznej edycji, która przyciągnęła uczniów z całej Polski, zauważalny jest wzrost liczby uczestników, szkół oraz drużyn. Zainteresowanie esportem w środowisku szkolnym dynamicznie rośnie, co najlepiej odzwierciedlają statystyki tej edycji.

Do rywalizacji w drugim sezonie zgłosiło się aż 33 658 uczniów, co jasno dowodzi, że esport staje się istotnym elementem kultury młodzieżowej. Predator Games zyskało na znaczeniu jako kluczowa platforma wspierająca młode talenty w świecie profesjonalnych rozgrywek. Liczba szkół wzrosła o 110% w stosunku do poprzedniej edycji – z 1 024 placówek w pierwszym sezonie do 2 142 w obecnym, a liczba drużyn zwiększyła się o 170% – z 4 096 w pierwszym sezonie do 11 044, które będą rywalizować w pięciu grach, wyraźnie potwierdzają rosnącą skalę i prestiż Predator Games.

Ponad 33 000 zarejestrowanych uczniów do drugiego sezonu Predator Games Esportowy sukces na europejską skalę

Kluczowe partnerstwa wspierają rozwój Predator Games

Sukces Predator Games napędzają również mocne partnerstwa z zaufanymi markami, które wspierają rozwój i podnoszą prestiż turnieju. Partnerem strategicznym jest Media Expert, jedna z największych sieci detalicznych w Polsce. Wśród głównych partnerów znajdują się Intel oraz Microsoft –  ten ostatni z brandami Xbox i Windows 11. Ponadto projekt wspierają również takie marki jak Apart, Grześki, Reporter Young Żywiec Zdrój Mocny Gaz oraz Miasto Płock, Województwo Mazowieckie i SPiDOR – Stowarzyszenie Producentów i Dystrybutorów Gier Wideo. Ważną rolę pełnią również patroni medialni, wśród których znajdują się Onet, Przegląd Sportowy, CD-Action, Respawn.pl oraz radio ESKA, wspierające komunikacyjnie projekt.

Predator Games rozwija się dynamicznie i na stałe wpisuje się w kalendarz najważniejszych rozgrywek esportowych w Europie. Zgłoszenie ponad 33 000 uczestników dowodzi, że nasz projekt staje się nie tylko areną rywalizacji, ale i platformą wspierającą młode talenty. Kluczową rolę w tym sukcesie odgrywają nasze partnerstwa z markami takimi jak Media Expert, Intel i Microsoft. Wierzymy, że Predator Games będzie dalej inspirować młodzież do rozwoju zarówno w esporcie, jak i poza nim.

– komentuje Łukasz Łopuszyński, Country Manager, Acer Polska. 

Faza rywalizacji online i wielki finał

Predator Games wchodzi teraz w fazę rywalizacji online, w której 11 044 drużyny składające się z uczniów szkół podstawowych i średnich z całej Polski staną do walki o tytuł najlepszej z nich. Zawodnicy będą rywalizować w pięciu popularnych grach o nagrody z puli wynoszącej ponad milion złotych, a najlepsi spotkają się na wielkim finale, który odbędzie się w lutym przyszłego roku w Orlen Arenie w Płocku.

Miasto Płock z radością objęło rolę partnera projektu Predator Games. To wydarzenie z dużym potencjałem, które nie tylko promuje rozwój esportu wśród młodzieży, ale także integruje społeczność i otwiera przed młodymi ludźmi drogę do realizacji pasji i rozwijania talentów. Jesteśmy dumni, że to właśnie Płock stanie się miejscem wielkiego finału, gdzie najlepsi z najlepszych będą walczyć o najwyższe laury w prestiżowych rozgrywkach. Cieszymy się, że możemy współtworzyć tę wyjątkową inicjatywę i z niecierpliwością czekamy na zawodników i fanów esportu z całej Polski

– mówi Łukasz Jankowski, Zastępca Prezydenta Miasta Płocka ds. Polityki Społecznej

Nowe materiały edukacyjne

Edukacja jest nieodłącznym elementem Predator Games, a tegoroczna edycja wzbogaci projekt o nowe materiały dydaktyczne, które będą dostosowane zarówno dla uczniów, jak i dla ich opiekunów. Wzorem poprzednich lat, materiały te będą stanowiły fundament programu i realizować ideę tworzenia mostu komunikacyjnego między młodzieżą a ich mentorami. Nowe treści będą jeszcze bardziej kompleksowe i pomogą zrozumieć pasję młodych zawodników, a także wzmocnią ich rozwój nie tylko w esporcie, ale i w życiu codziennym.

Informacja prasowa.