Popularność Ferrari pod lupą. Czy marka utrzymuje dawną chwałę?

podkręcone Ferrari F8 Tributo Novitec, podkręcone Ferrari F8 Tributo, Ferrari F8 Tributo Novitec, F8 Tributo Novitec

Compare The Market, brytyjska porównywarka cen, wykorzystała dane Google Trends, aby zobaczyć m.in. to, jak wygląda popularność Ferrari (i nie tylko) na tle ostatniej dekady.

Popularność Ferrari 2010-2020

Analiza dotyczyła porównania danych wyszukiwań w Google z 2010 roku z tymi z 2020 roku, więc choć nie jest to najlepszy sposób na wyznaczenie ogólnej popularności, to i tak pozwala zapewnić stosowny wgląd na jej zmiany.

Popularność Ferrari pod lupą. Czy marka utrzymuje dawną chwałę?

Jak wynika z badania, pięć marek samochodów, które drastycznie straciły na popularności od 2010 roku, to Fiat, Citroen, Vauxhall, Mitsubishi i właśnie Ferrari. Ta włoska marka wykazała 35,3% spadek wyników wyszukiwania Google na całym świecie w ciągu dekady, co jest pewnym zaskoczeniem.

Możliwe jednak, że korzenie Ferrari zwyczajnie nie wystarczają w nowej erze dla motoryzacji, ale zmieni się to z premierą pierwszego SUVa Purosangue na 2023 rok modelowy i nadchodzących modeli elektrycznych.

Chcesz być na bieżąco z WhatNext? Śledź nas w Google News