Reklama
aplikuj.pl

Porażka Ubisoftu – sprzedaż Starlink poniżej oczekiwań

Sprzedaż Starlink nie zachwyciła Ubisoftu. Firma podejmuje odpowiednie kroki.

Starlink: Battle for Atlas to nowa seria Ubisoftu, która miała trafić głównie do dzieci. Mówimy tutaj o produkcie, łączącym gry wideo z zabawkami. Klienci powinni zaopatrzyć się w coraz to nowsze zestawy zabawek, które odblokowywałyby nowe postacii i statki kosmiczne. Dla osób preferujących cyfrową dystrybucję zaoferowano za to cyfrowy pakiet, który składał się z kilku statków, więc ostatecznie nie musieliśmy nic kupować.

Czytaj też: Mortal Kombat 2D w… 3D – dzieło fana wygląda niesamowicie dobrze!

Zdaje się jednak, że plan nie wypalił, bo Starlink: Battle for Atlas sprzedaje się poniżej oczekiwań zarządu. Model biznesowy łączący gry i zabawki już od kilku lat jest dość niebezpiecznym ruchem, ale włodarze firmy najwidoczniej zdecydowali się zaryzykować. Projekt nie wypalił, mimo tego, że gra jest podobno przyzwoitą produkcją. Jakie zmiany zajdą teraz w polityce firmy? Nie będzie więcej zabawek. Ubisoft zamierza jednak wciąż udostępniać w swojej produkcji darmowe misje i wyzwania.

Czytaj też: Zwiastun filmu Dragon Quest trafił do japońskich kin

Źródło: wccftech.com