Reklama
aplikuj.pl

Prototyp Porsche Cayenne Coupe GTS na Nurburgring coś sugeruje

Porsche Cayenne GTS Coupe, Cayenne GTS Coupe, Cayenne GTS 2020, testy Cayenne GTS, prototyp Cayenne GTS

Trafiły do nas świeżutkie fotki prototypu Porsche Cayenne Coupe GTS na Green Hell, czyli niemieckim torze Nurburgring, na którym może dojść do prób zdobywania najlepszego czasu.

Same zdjęcia (via Motor1) mogą zdziwić nas potężną konfiguracją układów wydechowych, ale spokojnie, bo te z boku zostaną usunięte w modelu produkcyjnym. Ostaną się tylko te środkowe rodem z Porsche 911 GTS. Powinniście być też spokojni w kwestii klatki bezpieczeństwa, bo to zapewne tylko wymóg trwających testów.

Pomijając to, olbrzymie zaciski hamulców za przednimi felgami i najpewniej dach z włókna węglowego, potwierdzają razem, że w grę wchodzi wersja GTS modelu Cayenne Coupe. Jego układ napędowy jest tajemnicą, ale niektórzy twierdzą, że napędzi go co najmniej 600 KM, jako że ma stanowić pomost między wersją S i Turbo. V8 z Porsche Panamera jest jednak pewna.

Czytaj też: Tesla zaliczyła właśnie ogromny kamień milowy

Z kolei serwis Piston Heads donosi, że Porsche może spróbować zdobyć swój drugi rekord Nürburgring. Firma zgarnęła już tam rekord najszybszego samochodu swoim 919 Hybrid Evo i jego niesamowitym czasem 5 minut i 19,54 sekundy, a teraz najpewniej zapragnie uzyskać koronę dla SUVów. Aby to zrobić Cayenne Coupe GTS musi pokonać czas Audi RS Q8, a więc 7 minut i 42,2 sekundy.

Ten model wejść do sprzedaży jeszcze w tym roku, więc już teraz zbliża się zapewne do finalnej wersji projektowej. Dlatego powyższe zdjęcia powinny już zapewniać wgląd na to, jak będzie wyglądał w przyszłości i czym odróżni się od zwyczajnego Cayenne Coupe.

W wariancie GTS z przodu znajduje się bardziej agresywny zderzak z szerszymi wlotami powietrza i zaktualizowaną płytą poślizgową, podczas gdy z tyłu znajduje się przeprojektowany dyfuzor i większy układ wydechowy.

Zdjęcie z testów zimowych

Zgodnie z wizerunkiem linii Porsche GTS, kupujący Cayenne Coupe GTS powinni uzyskać obniżony układ zawieszenia, sztywniejsze stabilizatory, ulepszone hamulce i większe, czarne felgi aluminiowe w standardzie. Z kolei wewnątrz mogą liczyć na mnóstwo sprzętu wysokiej klasy. Dodatki powinny obejmować adaptacyjne sportowe fotele Porsche, tapicerkę Alcantara, nową sportową kierownicę, aluminiowe wykończenia i szereg odznak „GTS”.

Chcesz być na bieżąco z WhatNext? Śledź nas w Google News