Elektryczne rowery górskie od pXcycle kuszą nie tylko specyfikacją, ale też ceną

Elektryczne rowery górskie od pXcycle kuszą nie tylko specyfikacją, ale też ceną

Firma pXcycle wprowadziła na rynek najnowszą wersję elektrycznego roweru górskiego. pXcycle EX-C+ ma być niezwykle wszechstronną opcją.

Pomimo różnorodności modeli, wszystkie zawierają ramę z przednim zawieszeniem, hydrauliczne hamulce tarczowe oraz silnik o centralnym napędzie z czujnikiem momentu obrotowego. Różnice między nimi wynikają głównie z osiąganych prędkości i mocy.

Elektryczne rowery górskie od pXcycle kuszą nie tylko specyfikacją, ale też ceną

Podstawowa wersja pXcycle EX-C 250 ogranicza się do silnika z 250W mocy. Może dzięki temu osiągnąć maksymalną prędkość rzędu 25 km/h. Jest też wyposażony w baterię 36V 10Ah i może przejechać nawet 96 km na jednym ładowaniu. Odnosi się do jednak do niskiego stopnia wspomagania – przy wyższych zasięg będzie mniejszy.

Z kolei pXcycle EX-C+ 400 posiada akumulator 48V 10Ah, który zwiększa prędkość maksymalną do 45 km/h. Maksymalna osiągana moc to 600W, a opisywany model posiada również wbudowany przedni i tylny bagażnik oraz oświetlenie LED.

Trzy dostępne modele od pXcycle różnią się nie tylko specyfikacją, ale też ceną

Najbardziej zaawansowany jest model pXcycle EX-C+ 600, wyposażony w silnik o mocy 850W i baterię 48V 14Ah. Podobnie jak powyższy model, ten także zawiera bagażniki i oświetlenie LED. Model 250 jest dostępny w przedsprzedaży w cenie 1495 dolarów. 400 kosztuje sto dolarów więcej, natomiast zakup 600 ma się wiązać z wydatkiem rzędu 1795 dolarów.

Chcesz być na bieżąco z WhatNext? Śledź nas w Google News