Reklama
aplikuj.pl

Ray-tracing ma trafić do każdej gry – wkrótce pojawi się wsparcie dla kolejnych silników graficznych

Ray-tracing ma trafić do każdej gry. Takie stanowisko prezentuje prezes Nvidii.

Ray-tracing to przyszłość. Jest to oczywiste, jednak pytanie, czy aktualne sprzęty nie są jeszcze zbyt słabe, aby korzystać z ich możliwości? Prezes Nvidii uważa, że ich RTX’y są gotowe i zdradza, jak będzie wyglądała przyszłość.

Czytaj też: Far Cry: New Dawn pokonał Metro: Exodus w Wielkiej Brytanii

Zdaniem CEO Nvidii, ray-tracing trafi do każdej z nadchodzących gier. Zdaje się to być lekko przesadzone, ale na pewno możemy się spodziewać, że coraz więcej i więcej gier wesprze tę technologię. Unreal Engine już teraz otrzymał łatkę, która umożliwia stosowanie ray-tracingu. Podobno silnik Unity wkrótce też udostępni taką możliwość. Niektórzy jednak na pewno nie zdecydują się już na implementację nowego systemu oświetlenia.

Czytaj też: Dlaczego nie zobaczymy The Division 2 na Steam?

Źródło: techquilla.co.in