Reklama

Ray-tracing w Starfield? LinkedIn źródłem wieści

starfield

Bethesda ma zapewne jeszcze sporo niespodzianek w temacie Starfield. Nadchodzący tytuł pojawi się w przyszłym roku, a deweloperzy mają dużo czasu na ogłaszanie szczegółów gry. Czasem wyciekną one w niespodziewanym miejscu.

LinkedIn źródłem wieści o Starfield

Zdarza się, że twórcy gier wideo czasem zbyt dużo napiszą w sieci o swojej pracy. Zazwyczaj w różnych wywiadach zdarzają się małe potknięcia, gdy trzeba było ugryźć się w język, ale deweloperzy tego nie zrobili. Czasem informacje o grach pojawiają się w bazach grafik, którymi dzielą się graficy 2D i 3D w sieci.

Czytaj też: Wczesna wersja GTA The Trilogy wygląda jak premierowa

Jest też jednak jeszcze jedna opcja. LinkedIn. Strona internetowa umożliwiająca podsumowanie swojej kariery i wykorzystywanie zebranych tam informacji jako CV, czasem dostarcza nam ciekawostek o grach. Tak się stało i tym razem. Germain Mazac zajmuje stanowisko „Graphics programmer” w Bethesda Game Studios.

Deweloper opisując swoją pracę przy Starfield, dodał informację o tym, iż zajmuje się implementacją w grze „RTX”. Mówiąc prościej – zajmuje się on dodaniem do gry ray-tracingu, który tworzony jest przez karty graficzne NVIDIA RTX. Wygląda więc na to, że Starfield na PC będzie najładniejszy na sprzęcie NVIDII. Pozostaje nam zatem pytanie, czy jakaś forma ray-tracingu zostanie także zaimplementowana do konsolowej wersji gry na Xbox Series S i Xbox Series X?