WRÓĆ DO STRONY
GŁÓWNEJ

Raytracing na PS5 pokazany w Spider Man Miles Morales

Raytracing na PS5 pokazany w Spider Man Miles Morales

Spider Man Miles Morales na PS5 zachwyci raytracingiem. Tylko… gdzie będzie trzeba patrzeć, aby go dostrzec? Cóż…

Spider Man Miles Morales na PS5 będzie zachwycał oprawą graficzną. Tytuł otrzyma kilka usprawnień w stosunku do silnika napędzającego Spider-Man na PS4, ale te drobne różnice oraz moc nowej konsoli sporo zmieniają.

Wiedzieliśmy już, że gra Spider Man Miles Morales zadziała na PS5 w jakości 4K i 60 klatek na sekundę. Będzie to dostępne w trybie wydajności. Liczby robią wrażenie. A teraz spójrzmy co usprawni ray-tracing.

Czytaj też: Trochę żywicy i trochę szkła. Oto świetna mapa z Wiedźmina

Wystarczy rzucić okiem na kałuże, aby zobaczyć genialne odbicia świata. W przypadku lotu przez miasto takie wilgotne nawierzchnie mogą wyglądać rewelacyjnie. Co zabawne – znów w przypadku tej serii mówimy o kałużach. O co chodzi?

Dla przypomnienia – w jednym z pierwszych pokazów gry Spider Man na PS4 zobaczyliśmy poziom umiejscowiono na budynku, w którym było sporo kałuż. Gracze w dniu premiery zauważyli, że już ich tylu nie ma. Wielu myślało, że to downgrade, ale tak naprawdę sprawa dotyczyła czegoś innego. Po prostu twórcy, którzy zajmują się designem poziomów uznali, że jednak przesuną kałuże w inne miejsce.

Chcesz być na bieżąco z WhatNext? Śledź nas w Google News