Raytracing w najnowszym Residencie najlepiej z Radeonem RX 6800 XT

Ray-tracing w najnowszym Residencie, Ray-Tracing AMD

AMD ogłosiło dumnie współpracę z Capcomem nad najnowszą odsłoną serii Resident Evil w myśl udostępnienia grze technologii ray-tracing innej niż ta od NVIDIA.

Raytracing w najnowszym Residencie

AMD sugeruje, żeby w Resident Evil Village grać przynajmniej z procesorem Ryzen 5 16000 i kartą graficzną Radeon RX 6800 XT, jeśli będziecie chcieli odpalić opcję ray-tracingu Ta ma być jedną z wielu technologii pakietu FidelityFX (nie wiemy, o jakie dokładnie chodzi), jaką poznamy w pełni dzięki temu horrorowi.

Ray-tracing w wykonaniu AMD jest możliwy dzięki temu samemu, co zapoczątkowała NVIDIA. Firma postarała się do sprzętowe rozwiązania na swoim rdzeniu graficznym na bazie architekturze RDNA2 w postaci Ray Accelerator, który towarzyszy każdej jednostce obliczeniowej. Niestety wiele szczegółów na ten temat nie znamy, ale mamy pewność, że AMD wykorzystuje tylko technologię DirectX RayTracing.

Chcesz być na bieżąco z WhatNext? Śledź nas w Google News