Rowerowy kask Relee M1 wyróżnia się kilkoma technologicznymi bajerami

Rowerowy kask Relee M1,

Na rynku kasków rowerowych producenci muszą naprawdę się wysilić, aby przykuć do siebie uwagę klientów, którzy stawiają głównie na sprawdzone rozwiązania. Mowa przecież o bezpieczeństwie, czyli sektorze, gdzie nie ma miejsca na eksperymenty. Pod tym względem trudno powiedzieć, żeby rowerowy kask Relee M1 ustępował konkurencji, ale w tym, w czym z pewnością nie ustępuje, to w szeregu dodatków i funkcji.

Na Kickstarterze furorę robi rowerowy kask Relee M1

Jak na dzieło dostępne wyłącznie na Kickstarterze przystało, rowerowy kask Relee M1 zawalczył o pieniądze od wspierających prostą techniką – oferując więcej, za mniej względem planowanej oferty w sprzedaży detalicznej. Tak też teraz możecie kupić wersję Ultra-Illuminate za 79 dolarów, a wariant z kamerą za 169$, co po premierze na rynku (maj 2022 roku) wzrośnie do kolejno 129 i 229 dolarów. Możecie być pewni, że M1 spełnia europejskie i amerykańskie normy bezpieczeństwa, jest zgodny z normą IP65 i waży około 450 gramów.

https://www.kickstarter.com/projects/releem1/relee-m1-worlds-1st-all-in-1-ai-sports-helmet?

W kask u rowerowym M1 od Relee znalazł się akumulator litowo-polimerowy o wytrzymałości do 5 lub 24 godzin zależnie od obciążenia funkcjami. W przypadku aktywacji wszystkich funkcji akumulator musi zasilić kamerę z matrycą Sony Starvis IMX CMOS i elektronicznym systemem stabilizacji obrazu, która nagrywa w Full HD i 30 FPS przy 120-stopniowym kącie widzenia. Nagrania są zapisywane na 4 MB pamięci podręcznej (lub karcie pamięci) i można je pobierać oraz oglądać z wykorzystaniem aplikacji towarzyszącej po połączeniu z Wi-Fi.

Czytaj też: Bex to robo-koza od Kawasaki. Czym dokładnie jest i po co powstała?

Wspomniany wariant Ultra-IIIuminate porzuca z kolei kamerę na rzecz 350-lumenoego reflektora na przodzie. Bez względu na wersję, każdy rowerowy kask Relee M1 oferuje białe diody LED z przodu i czerwone z tyłu, a nawet zestaw zintegrowanych z tyłu diod LED do aktywacji za pomocą pilota zamontowanego na kierownicy. Poza tym zapewnia głośniki i mikrofon, za pośrednictwem których użytkownicy mogą dodatkowo słuchać muzyki, odbierać połączenia telefoniczne lub korzystać z funkcji aktywowanych głosem na sparowanym smartfonie. Możliwe jest także sparowanie ze sobą dwóch lub więcej kasków, co pozwala użytkownikom prowadzić rozmowy podczas jazdy.