Gry wideo podczas pandemii niczym ryba w wodzie

Sprzedaż PlayStation 5 ujawniona. Sony traciło na konsolach?

Zmuszenie miliardów do pozostania w domach sprawiło, że rynek gier wideo w dobie pandemii radzi sobie lepiej, niż zwykle, na co mamy teraz dokładne dane.

Pandemia dla gier

Wedle informacji zebranych przez Market Watch, gry wideo w 2020 roku przewyższyły w kwestii dochodu połączony rynek filmów oraz sportów w USA. Nic dziwnego – kina pozostają zamknięte, a imprezy sportowe zostały albo przesunięte, albo odwołane, zostawiając spore pole do popisu dla rozrywki w formie gier wideo.

Gry wideo podczas pandemii niczym ryba w wodzie

Czytaj też: Ile wynosi obecnie rekordowa wydajność paneli słonecznych?
Czytaj też: Konsola WowCube przenosi granie do kolejnego wymiaru
Czytaj też:
Plan MSI na braki Radeonów RX 6000

Oczekuje się, że globalne przychody z gier wideo wzrosną o aż 20%, czyli do 179,7 miliardów dolarów w 2020 roku. W poprzednich latach przychód ten również rósł, ale w grę wchodziły jednocyfrowe procentowe wzrosty, a nie dwucyfrowe. Co jednak ważne, podobny trend ma utrzymać się również w 2021 roku.

Chcesz być na bieżąco z WhatNext? Śledź nas w Google News