WRÓĆ DO STRONY
GŁÓWNEJ
Rozrywka

Sam Shakespeare dłubał przy PS5! Nazwy kodowe to dowód

Wiele osób dobrze połączyło wątki! Shakespeare miał związek z PlayStation 5!

Nazwy kodowe Xboxa były bardzo popularne. Xbox Scarlett, Lockhart, Anaconda… Używaliśmy ich tak często, że nawet premierowe produkty mogłyby się tak nazywać. A co z PS5?

Również i tutaj znaliśmy nazwy kodowe, ale wszyscy wiedzieliśmy, że to będzie PS5, a nie… Oberon? Tempest? Gonazalo? Tak, Sony wymyśliło nazwy kodowe dla poszczególnych podzespołów. Jak nazywano poszczególne elementy konsoli i sam sprzęt?

Czytaj też: Borderlands 3 na PS5 i Xbox Series w dopakowanej wersji!

Pierwsze sprawa – co te wszystkie nazwy mają wspólnego? Ano to, że każda z nich odnosi się do twórczości Williama Shakespeare’a (który swoją drogą <teoria_spiskowa> ciekawe czy istniał naprawdę </teoria_spiskowa>?) O co więc chodzi z poszczególnymi nazwami?

  • PlayStation 5 – Oberon (król wróżek, sztuka Sen nocy letniej)
  • Silnik Tempest odpowiedzialny za dźwięk 3D – Tempest (oryginalna nazwa sztuki znanej nam jako Burza)
  • GPU – Gonzalo (doradca króla ze sztuki Tempest)

Występują jeszcze takie nazwy jak Arden, Ariel czy Erebus, które również są powiązane z PS5, ale nie ma pewności za co odpowiadają.

Chcesz być na bieżąco z WhatNext? Śledź nas w Google News