Reklama
aplikuj.pl

Dlaczego Spider-Man Miles Morales na PS5 zadziała w 4K/60fps?

spider man miles morales, ps5

Nowe informacje na temat człowieka-pająka na PS5 zaskakują. Skąd taka moc nowej konsoli?

Tego wiele osób się nie spodziewało. Nawet gdy Digital Foundry zrobiło jakiś czas temu materiał wideo przedstawiający Spider-Mana z PS4 w jakości 60 klatek na sekundę to i tak raczej nie nastawialiśmy się na taką jakość na PS5. Tymczasem…

Okazuje się, że Spider-Man Miles Morales zapowiedziany jakiś czas temu ekskluzywnie na PS5 rzeczywiście zadziała w takiej jakości! Jak udało się osiągnąć takie wyniki? Oficjalnej informacji nie mamy, ale są już podejrzenia na temat tego co tracimy w wersji z 60 klatkami na sekundę

Czytaj też: Polskie ceny gier PS5 i XSX szokują… taniością?! NBA 2K21 wcale nie takie drogie

Informacja o 4K/60fps w Spider-Man Miles Morales nie jest żadnym przeciekiem tylko oficjalną informacją od deweloperów. Gra zadziała w takiej jakości na PS5 jeśli wybierzemy „Tryb Wydajności”. No właśnie, co to oznacza?

Na pewno w produkcji znajdzie się również „Tryb Grafiki”, w którym nie uświadczymy już 60 klatek na sekundę. Taką pecetową jakość pod względem płynności udaje się osiągnąć dzięki temu, że gra jakoś wyjątkowo nie różni się graficznie od poprzedniczki, więc PS5 jest tutaj spokojnie w stanie poradzić sobie z takim zadaniem. Dlaczego jednak Spider-Man nie może działać ciągle w 4K/60fps? Prawdopodobnie decydując się na tryb płynności, w grze wyłączany jest zasobożerny ray-tracing, który jest bardzo dużym obciążeniem dla konsoli. Coś za coś.

Chcesz być na bieżąco z WhatNext? Śledź nas w Google News