Darmowa wersja Spotify ma jedną wadę – reklamy. Można je zablokować poprzez zainstalowanie w przeglądarce odpowiedniego dodatku, który będzie je blokował.
Okazuje się jednak, że Spotify nie zgadza się na takie działania. Firma wysłała właśnie maila do użytkowników informujące o zmianach w regulaminie. Najważniejsza z nich dotyczy używania tego typu rozwiązań. Konta, które zostaną złapane na blokowaniu reklam zostaną zbanowane albo zawieszone.
Jest to bardzo logiczny krok – nie chcesz płacić za utwory to musisz zgodzić się na oglądanie reklam. Aplikacja musi na czymś zarabiać i reklamy są najlepsze do przynoszenia zysków. Nie ma więc co się oburzać – jeśli nie podoba Wam się ta decyzja to wykupcie subskrypcję. Czas do usunięcia wszelkich aplikacji blokujących reklamy wynosi do 1 marca.
Czytaj też: Ciemna wersja Google Chrome nadchodzi
Źródło: BGR