Darmowa wersja Spotify ma jedną wadę – reklamy. Można je zablokować poprzez zainstalowanie w przeglądarce odpowiedniego dodatku, który będzie je blokował.

Okazuje się jednak, że Spotify nie zgadza się na takie działania. Firma wysłała właśnie maila do użytkowników informujące o zmianach w regulaminie. Najważniejsza z nich dotyczy używania tego typu rozwiązań. Konta, które zostaną złapane na blokowaniu reklam zostaną zbanowane albo zawieszone.

Jest to bardzo logiczny krok – nie chcesz płacić za utwory to musisz zgodzić się na oglądanie reklam. Aplikacja musi na czymś zarabiać i reklamy są najlepsze do przynoszenia zysków. Nie ma więc co się oburzać – jeśli nie podoba Wam się ta decyzja to wykupcie subskrypcję. Czas do usunięcia wszelkich aplikacji blokujących reklamy wynosi do 1 marca.

Czytaj też: Ciemna wersja Google Chrome nadchodzi

Źródło: BGR

Spodobał Ci się ten artykuł? Podaj dalej!