Poznaliśmy sprzedaż Control. Okazuje się, że gra mogła sprzedać się lepiej.
Sam po przejściu Control uważam, że twórcy mogliby pozostać przy bardziej liniowych produkcjach. Czy miliony graczy uznało tak jak ja i dlatego nie kupili gry? A może zniechęciła ich fabuła, która może i podczas rozgrywki nie okazywała się jakość wyjątkowo skomplikowana, ale zwiastuny czy sam początek gry trochę przytłaczał?
Sprzedaż Control
Może Remedy odkryje dlaczego nie wszyscy kupili grę, ale póki co są zadowoleni i tak z tego co udało się osiągnąć. Control sprzedało bowiem 2 miliony egzemplarzy i CEO Remedy uznaje ten wynik na pewno nie za „wielki hit”, ale dalej zadowalający.
Nad czym pracuje teraz studio? W Remedy są cztery zespoły, które pracują nad pięcioma grami. Ekipa odpowiedzialna za ostatnie gry studia pracuje już nad nowym tytułem z uniwersum Control/Alan Wake. Do tego mamy zespół dłubiący przy grze multiplayer – Vanguard. Trzeci zespół tworzy dwie niezapowiedziane gry, aby wypełnić swoją umowę z Epic Games. Czwarta ekipa to za to zespół pomagający przy produkcji trybu fabularnego gry CrossfireX.