T-Mobile realizuje strategię przejścia od operatora mobilnego do zintegrowanego. Właśnie pierwszy komercyjny klient został podpięty do światłowodu tej firmy.

Jest to fundacja Dr Clown. Wraz z tym T-Mobile wszedł w ostatnią fazę dotyczącą oferowania takich usług dla klientów indywidualnych. Andreas Maierhofer, Prezes Zarządu T‑Mobile Polska, mówi:

Wiarygodność jest kapitałem nie do przecenienia dla każdej firmy, a zwłaszcza takiej jak telekom – strategicznej dla gospodarki, służącej milionom klientów. Niezmiernie mnie cieszy, jako Prezesa T‑Mobile, że kolejny raz dotrzymujemy słowa i wywiązujemy się z danych obietnic.

Nasz pierwszy klient – Fundacja „Dr Clown”, będzie dla nas symboliczny nie tylko z samego faktu bycia pierwszym. Stanowi bowiem także modelowy przykład zastosowania naszej filozofii – ważne jest nie tylko, co oferujesz, ale także jak to robisz. Dzięki staraniom naszych specjalistów Fundacja będzie mogła od teraz w realizacji swoich zadań korzystać z najnowszych technologii.

W ramach umowy fundacja będzie korzystała z usług za symboliczną złotówkę. Na początku przyszłego roku T-Mobile uruchomi ofertę pracowniczą a następnie ruszy ze sprzedażą skierowaną do szerokiego rynku.

Czytaj też: YouTube usunęło w ostatnich miesiącach miliony filmów

Źródło: Materiały prasowe

 

Kolejny artykuł znajdziesz poniżej