Twitter wprowadzi subskrypcję, która całkowicie wyłączy reklamy

Po tym, jak Elon Musk przejął Twittera, serwis zaczął przechodzić ogromne i kontrowersyjne zmiany. Pierwszą rzeczą, za jaką wziął się multimiliarder była subskrypcja Twitter Blue, która podrożała. Teraz okazuje się, że wkrótce może być jeszcze drożej, ale za to bez reklam.

Twitter Blue kosztuje obecnie 8 dolarów miesięcznie albo, jeśli korzysta się z aplikacji na iOS i Androidzie, wówczas trzeba płacić 11 dolarów ze względu na opłaty pobierane przez sklepy z aplikacjami. Oprócz dostępu do wielu dodatkowych funkcji, Blue ogranicza też reklamy, ale nie całkowicie, bo tylko o połowę. Oznacza to, że płacąc co miesiąc niemałą kwotę nadal jesteśmy zmuszeni do oglądania reklam, choć już nie w takiej ilości, jak normalnie.

Elon Musk doszedł jednak do wniosku, że wprowadzi droższą subskrypcję, która będzie całkowicie pozbawiona reklam. Miliarderowi nie podobają się, jak reklamy teraz działają, bo za „za częste” i „za duże”, ale cóż, Twitter musi na czymś zarabiać. Dlatego reklam nie ograniczy, ale jak zapłacisz więcej, będziesz mógł od nich odpocząć. Na razie jeszcze nie wiadomo, ile to będzie kosztować, spodziewamy się jednak, że w najbliższym czasie usłyszymy na ten temat coś więcej.