Mortal Kombat 11 zadebiutował dopiero kilka godzin temu, a gracze już wyłapali tak duży problem, że nawet twórcy z NetherRealm zareagowali stosunkowo szybko, odpalając transmisję na żywo i rozmawiając o problemie z progresem Wież Czasu (Towers of Time).
Czytaj też: Uczennica Sub-Zero w akcji, czyli pokazówka Frost w Mortal Kombat 11
Wspomniane wieże, to nic innego, jak szereg wyzwań ukrytych w formie piętr na obracających się budowlach, które rzucają graczom specyficzne wyzwania w formie tych dniowych, tygodniowych i miesięcznych. W zamian za podołanie nim, otrzymujemy nagrody, ale system wrzuca podobno na graczy takie negatywne efekty, że wielu wierzy, że zostało to skrojone idealnie pod system wydawania żetonów do ominięcia walk, co oczywiście swoje kosztuje i zachęca do sięgania po portfel.
https://clips.twitch.tv/CredulousBlindingAmazonLitFam
Innymi słowy, gracze uważają, że nad tym elementem Mortal Kombat 11 pracowała ekipa z ogromnym zamiłowaniem do mikropłatności. Nie poprawia tego również fakt, że nagrody są oparte na RNG, a otrzymanie czegoś wartościowego graniczy z cudem. Stąd też powyższa reakcja na problem, który NetherRealm rozwiąże tak szybko, jak to tylko możliwe i nawet postara się o to, aby nie wypuszczać łatki do gry, bo wszelkie zmiany będą możliwe do przeprowadzenia z poziomu serwera.
Czytaj też: Wyciek dodatkowych wojowników Mortal Kombat 11 – kogo się spodziewać?
Źródło: Vg247