Mortal Kombat 11 dostał już w znakomitej większości sklepów sporą obniżkę ceny, ale to jedynie wierzchołek góry lodowej, jeśli popatrzymy na tę produkcję ze strony wątpliwego systemu mikropłatności, który sprawia, że wielu uważa tę odsłonę popularnej serii bijatyk za typową maszynkę do robienia pieniędzy. Chociaż wiele z tych głosów przesadza, to jednak część z nich musi mieć rację, bo NetherRealm wprowadził właśnie nowe zmiany do produkcji.

Czytaj też: Twórcy Apex Legends nie będą poświęcać się dla rozwoju gry

NetherRealm wypuścił właśnie aktualizację po stronie serwera, która obniża poziom trudności Wież Czasu przez zmniejszenie zdrowia bossów i ograniczenie częstotliwości niektórych karnych modyfikatorów. Ta aktualizacja nie wymaga pobierania, ale wkrótce gracze będą musieli pobrać łatkę, która zwiększy nagrody walutowe i poprawi inne elementy rozgrywki. Ta aktualizacja prawdopodobnie pojawi się w tym tygodniu, lub najpóźniej na początku przyszłego tygodnia.

Studio chce też wynagrodzić graczy za problemy w pierwszym tygodniu premiery, udostępniając „pakiet przeprosinowy”. W jego skład wejdzie 500 tys. Monet, 500 serc, 1000 dusz i 1000 kryształów czasu dla wszystkich graczy, ale kiedy? Tego nie wiemy. Możemy też oczekiwać zmian pod kątem grindu, jeśli idzie o przedmioty wizualne, które mają wymagać spędzenia grubo ponad 3000 godzin do odblokowania wszystkich.

Czytaj też: Epic Games Store skończy z podkradaniem gier na wyłączność, o ile Steam będzie więcej płacił

Źródło: Wccftech

Kolejny artykuł znajdziesz poniżej