Reklama
aplikuj.pl

Tworzenie The Medium, czyli jak stworzyć rewolucję w czasie pandemii

the medium

Tworzenie The Medium nie było łatwe. Trzeba przyznać, że deweloperzy gorszego momentu na produkcję sobie nie mogli wybrać.

Co było największą przeszkodą podczas tworzenia The Medium? Wygląda na to, że brak szybkiego kontaktu z innymi członkami zespołu doskwierał Blooberowi najbardziej.

Czytaj też: Edycja kolekcjonerska Dying Light 2 wyciekła. Będzie wersja PS4 i XOne!
Czytaj też: Vicarious Visions wchłonięte przez Blizzarda. Będzie remake Diablo 2!
Czytaj też: Cena Xbox Live Gold NIE zdrożeje. Xbox słucha i porzuca pomysł

Tworzenie The Medium to coś nowego

Dlaczego inne zespoły potrafią się w ten sposób dogadać, a Bloober musiał się dostosowywać? Problem stanowił fakt, że gdy tworzymy jakąkolwiek grę to zawsze jest się do czego odnieść? Strzelanie? Zrobiły to tysiące gier i zawsze można podejrzeć najlepsze rozwiązania. Tylko, że z The Medium nie można było tak zrobić.

Czytaj też: Games with Gold Luty 2021. Czy Microsoft chce nam coś powiedzieć?
Czytaj też: Resident Evil 7 nextgen prawdopodobne. Co z VR w Resident Evil 8?
Czytaj też: Premiera Chernobylite opóźniona i w sumie dobrze się stało

Wszystko przez to, że mówimy tutaj o grze, która dzieje się jednocześnie na dwóch ekranach/dwóch światach. Sprawiło to, że w branży gier trzeba było stworzyć zupełnie nowe rozwiązania gameplayowe oraz samemu wymyślić jak rozwiązać część problemów. Nie było u kogo rzucić okiem na pomysły. W takiej sytuacji najlepiej jest dużo dyskutować z zespołem, a tymczasem teraz wymagałoby to stałego połączenia przez Internet, co też nie do końca się sprawdza. Bloober uważa, że tworzenie The Medium było jak krok w nieznane i ich zdaniem udało się znaleźć wszelkie rozwiązania. To co? Gramy 28 stycznia na Xbox Series oraz PC!