WRÓĆ DO STRONY
GŁÓWNEJ

Klienci UPC dostaną rekompensatę od operatora

Klienci UPC dostaną rekompensatę od operatora

Na podstawie skarg klientów UOKiK wydał decyzję w postępowaniu przeciwko UPC. Byli i obecni klienci operatora, którym podwyższony został abonament mogą liczyć na rekompensatę.

UPC podnosił ceny abonamentów

Z ustaleń UOKiK wynika, że klienci UPC w 2015 roku zostali obdarowani przyśpieszeniem Internetu. Co kosztowało ich 7 zł miesięcznie. W roku 2016 operator podniósł abonamenty o 3 do 8 zł, w zależności od używanej oferty. Klienci zostali listownie poinformowani o wprowadzeniu do umów zapisów pozwalających na zmianę abonamentu.

Sprawa była swego czasu bardzo głośna, ale jak widać musiało minąć aż 5 lat żeby UOKiK wydał wyrok w tej sprawie.

Czytaj też: Darmowe 10 GB w T-Mobile z okazji dnia Internetu

Rekompensata dla klientów UPC

Byli i obecni klienci UPC mogą otrzymać w związku z powyższy rekompensatę. W przypadku klientów obecnych są to:

  • darmowa usługa do wyboru – jeśli nadpłacona kwota nie przekracza 200 zł,
  • dwie darmowe usługi do wyboru – jeśli nadpłacona kwota przekracza 200 zł,
  • poprzednia cena i parametry łącza – obecni klienci mogą skorzystać z warunków usług przed zmianą cen,
  • obniżka abonamentu lub wszystkie powyższe – dla klientów, którzy nadal korzystają z UPC, ale mają obecnie zupełnie inne pakiety, w tym przypadku rat wyniesie 15 do 60 zł.

Czytaj też: Krótki test Xiaomi Mi 10 Ultra. Oczarował mnie. To najlepszy flagowiec niedostępny w Europie

Byli klienci operatora otrzymają zwrot pieniędzy w wysokości 75% zapłaconych podwyżek oraz będą mogli ponownie zawrzeć umowę z UPC z rabatem 20-30 zł przez okres 18 miesięcy.

UPC poinformuje klientów o decyzji mailem, pocztą, SMS-em lub zamieszczając informację na koncie abonenta.

Decyzja jest prawomocna.

Chcesz być na bieżąco z WhatNext.pl? Obserwuj nas w Google News