Reklama
aplikuj.pl

W teorii solarny samochód „Chinese K-Car” ładuje się raz na miesiąc

W teorii solarny samochód "Chinese K-Car" ładuje się raz na miesiąc
W teorii solarny samochód "Chinese K-Car" ładuje się raz na miesiąc

Tym razem mamy dla Was nieco informacji dziwnej treści, które udało się ostatnio zebrać na temat solarnego samochodu Chinese K-Car. 

Czytaj też: Nowe badania pokazują, że lepiej zrezygnować z szybkiej muzyki za kółkiem

Ostatnio w wielu obcojęzycznych portalach pojawiły się informacje właśnie o Chinese K-Car od Hanergy i JoyLong. Ta pierwsza jest firmą, która zajmuje się panelami słonecznymi, więc to naturalne, że JoyLong odgrywa tutaj producenta samochodów. W tym modelu najciekawszą kwestią jest z kolei jego zasięg, który ma ponoć być wręcz idealny dla mieszkańców miast i terenów stricte podmiejskich, którzy codziennie nie podróżują za wiele, ale przejażdżki do pracy sobie nie odmówią.

Najważniejsze w Chinese K-Car sprowadza się do „cienkiej folii słonecznej” (odpowiedniku paneli słonecznych), która jest na tyle efektywna, że w ramach testów samochód jeździł codziennie 20 kilometrów przez 30 dni. W prostym rachunku daje to nam zasięg aż 600 kilometrów, więc w praktyce praktycznie podwójny realny zasięg wielu modeli na rynku. Jak czytamy:

Podczas 30-dniowej jazdy testowej, każdego dnia po 20 km akumulator wciąż miał 60%-80% energii, co oznacza, że ​​mógł nadal pracować przez kolejne 30 km do 80 km, dzięki czemu dzienny zasięg samochodu słonecznego osiągał od 50 km do 100 km.

Nie jest to specjalnie przekonujące, a zwłaszcza przez te „widełki” procentowe i samego zasięgu, ale zapewne jest to powodem warunków, w których działał sam dach solarny.

Czytaj też: Bratobójczy pojedynek Porsche 911 pokazał wpływ lat na markę

Źródło: Insideevs