Reklama
aplikuj.pl

Wsparcie dla Ray Tracingu i DLSS w Metro Exodus i Battlefield V już dostępne

Wsparcie dla Ray Tracingu i DLSS w Metro Exodus i Battlefield V już dostępne
Wsparcie dla Ray Tracingu i DLSS w Metro Exodus i Battlefield V już dostępne

Za każdym razem, kiedy wspominam o technologicznych zdobyczach Nvidii, jakim jest technologia DLSS i Nvidia RTX, czyli ray tracing w czasie rzeczywistym, mam z tyłu głowy drogę, jaką te nowinki muszą jeszcze przejść na rynku gier, aby udomowić się w naszej świadomości i przekonać nas do inwestycji w nowe RTXy. Jednymi z pierwszych gier, które mają to uczynić jest zarówno Metro Exodus, jak i Battlefield V.

Wspominam o nich oczywiście w pewnym kontekście (który widzicie rzecz jasna w tytule), ponieważ tak się składa, że najnowsza aktualizacja sterowników do kart graficznych NVIDIA GeForce o numerze 418.91, którą możemy już pobrać, wprowadziła do obu tych produkcji wsparcie technologii Nvidia RTX oraz renderowania DLSS. Wprawdzie Battlefield V mógł pochwalić się tym pierwszym już przed wieloma tygodniami, ale teraz do Nvidia RTX dołączy ten drugi twór firmy. Ten podnosi wydajność podobno nawet o 40%:

Kwestia Metro Exodus jest prosta. Ta zapowiadana od początku produkcja, która swoją drogą miała być pierwotnie pierwszą, ukazującą graficzny postęp wraz z architekturą Turing, trafi w ręce mas już 15 lutego. Premierowe wsparcie dla Ray Tracingu i DLSS jest więc niczym zaskakującym, ale na porównania ich wpływu na grę i tak przyjdzie nam poczekać.

Czytaj też: Znamy szczegóły systemu walki The Outer Worlds

Źródło: Wccftech