Wielu użytkowników iPadów skarży się na otrzymywanie lekko wygiętych urządzeń. Zniekształcenie powstało w fabryce i wydawałoby się, że nie jest niczym normalnym.
Powstaje ono w procesie produkcyjnym, w którym plastik i metalowe części są schładzane w tym samym czasie. Problem dotyczy bardziej modeli LTE, ale także zdarza się w przypadku wariantu WiFi. Wszystko byłoby w porządku, gdyby Apple przyjmowało reklamacje – błędy się zdarzają. Jednakże firma przyznaje się do tego i mówi, że wszystko jest w porządku. Wygięcie nie wpływa na tablet więc nie ma możliwości jego wymiany.
Płacąc ponad 1000 dolarów za urządzenie takie podejście firmy jest kpiną. Nikt nie chce mieć fabrycznie wygiętego urządzenia – chyba, że jest to zginana konstrukcja. Apple powinno przyjmować reklamacje a nie robiąc tego pokazuje, gdzie ma swoich klientów.
Czytaj też: SI Nvidii generuje fałszywe ludzkie twarze
Źródło: Gizchina