WRÓĆ DO STRONY
GŁÓWNEJ
Technowinki

Xiaomi wykorzystuje reklamę Apple do promocji Mimojis

Xiaomi zaprezentowało nowe Mimojis raz z Mi CC9. Jest to nowa funkcja rozszerzonej rzeczywistości, która jest uderzająco podobna do Memoji od Apple.

Obie funkcje są tak do siebie podobne, że chińska firma przypadkowo umieściła na swojej stronie internetowej film promocyjny od Apple. Został on oczywiście szybko usunięty, ale całość jasno pokazuje, że Xiaomi wzorowało się na amerykańskim konkurencie.

Czytaj też: Huawei patentuje aparat pod ekranem

Mimojis, reklama Mimojis, apple Mimojis, xiaomi Mimojis, apple xiaomi Mimojis, apple xiaomi, promocja Mimojis,

Bardzo możliwe, że pracownik chińskiej firmy nie odróżniał obu rozwiązań i omyłkowo umieścił film konkurencji. Nie ma co się dziwić – od momentu premiery mówi się, że Mimojis to czyste skopiowanie rozwiązania Apple. Czy będziecie korzystać z tej funkcji w smartfonach Xiaomi?

Czytaj też: Mamy zdjęcia Nokii Daredevil

Źródło: Gsmarena