Reklama
aplikuj.pl

Zamknięte testy Mount & Blade II: Bannerlord już wkrótce

+ szczegóły trybu wieloosobowego

Zamknięte testy Mount & Blade II: Bannerlord już wkrótce
Zamknięte testy Mount & Blade II: Bannerlord już wkrótce

Mount & Blade 2: Bannerlord jest tego rodzaju grą, na którą czeka tak wielu i tak długo, że albo te lata produkcji zaowocują naprawdę górnolotną produkcją, albo wielką klapą, choć na to drugie się nie zapowiada. Zwłaszcza że studio TaleWorlds nieustannie dzieli się swoim progresem we wpisach i to z tego ostatniego możemy wywnioskować, że zbliżają się zamknięte testy Mount & Blade II: Bannerlord.

Na samą grę czekamy tak długo, że nie będę owijał w bawełnę i tutaj. Twórcy nie ujawnili dokładnej daty ich rozpoczęcia, ani nawet jej nie przybliżyli, więc nie liczcie na słowa o oficjalnej premierze. Na szczęście TaleWorlds ujawniło szczegóły na temat jednego z trybów wieloosobowych (Skirmish), w którym to zdecydowała się na asymetrię w ramach potyczek 6 vs 6.

Zamknięte testy Mount & Blade II: Bannerlord już wkrótce

Poinformowali ponadto, że zamiast próbować balansować wszystkich klas (rycerz raczej nie powinien dostać batów od chłopa na ośle), postawili na limit respawnu. Oznacza to mniej więcej tyle, że znacznie zabójczy rycerz będzie w stanie przykładowo wrócić na pole bitwy raz, a jakiś tam wojak z pałaszem i puklerzem już pięć razy. Jak dla mnie – ma to sens. Zwłaszcza w bitwach na większą skalę.

Oprócz tego w grze znajduje się system punktów, które będziemy mogli wydawać podczas konkretnej rundy. Za nie m.in. „wybieramy” klasę i odradzamy się, więc do zwyczajnej bitwy wchodzi też aspekt taktyczny. Pytanie tylko, jak to sprawdzi się w praktyce?

Czytaj też: Grafika w Mount & Blade: Bannerlord ma nas nie zawieść

Źródło: Steam