W sklepach stacjonarnych 4F, na stronie internetowej i w aplikacji mobilnej sklepu może już kupić premierową kolekcję powstałą we współpracy marki z Robertem Lewandowskim. Do jej stworzenia zaprezentowania technologie 3D i AR.
4F wykorzystuje nowoczesne technologie do prezentowania ubrań
Nowa kolekcja 4F i Roberta Lewandowskiego utrzymana jest w nowoczesnym klimacie łącząc w sobie zalety i funkcjonalności odzieży sportowej i wyjątkową trwałość. Kolekcja składa się aż z 38 elementów takich bluzy, spodnie, szorty, czapki z daszkiem czy t-shirty. Są antybakteryjne, hipoalergiczne i odprowadzające wilgoć.
Kupując przez internet największym minusem jest często brak możliwości dokładnego obejrzenia ubrań. Kolekcja 4F x RL9 wychodzi naprzeciw oczekiwaniom oferując w pełni zdigitalizowane produkty. W aplikacji 4F obejrzymy je za pomocą rozszerzonej rzeczywistości. Każdy produkt możemy zobaczyć na skanie 3D Roberta Lewandowskiego.
Czytaj też: Poznaliśmy częściową specyfikację Xiaomi Mi Mix 4
Igor Klaja, prezes OTCF S.A., właściciela marki 4F mówi:
Chcemy przybliżyć klientom aplikacji 4F doświadczenie zakupów, które znają ze sklepów stacjonarnych. Możliwość wyświetlenia sylwetki Roberta Lewandowskiego to dodatkowy bonus, który zapewniają nam technologie 3D. Rozszerzona rzeczywistość jest jedną z technologii, które testujemy, w celu optymalizacji wpływu biznesu na środowisko naturalne
Technologię opracował polski startup WEARFITS. Celem ich innowacji jest optymalizacja sprzedaży i zmniejszenie ilości zwrotów. Technologia AR ma w tym właśnie pomóc.
Kolekcja 4F x RL9 jest już dostępna w sklepach stacjonarnych 4F, na https://4f.com.pl/ oraz w aplikacji 4F.