Już jutro światło dzienne ujrzy seria Redmi Note 11. Tymczasem poznaliśmy nową strategię marki Redmi związaną z wypuszczaniem kolejnych generacji urządzeń z tej serii.
Xiaomi planuje wypuszczać dwie generacje Redmi Note rocznie
Xiaomi pod swoimi różnymi markami wypuszcza na rynek ogrom smartfonów. Bezsprzecznie jednak Redmi Note jest jedną z tych marek, które sprzedają się najlepiej. Nie inaczej będzie zapewne w przypadku debiutującej jutro serii o numerze 11, na którą składają się smartfony Redmi Note 11 oraz Redmi Note 11 Pro, a także Redmi Note 11 Pro+.
Dyrektor generalny Redmi, Lu Weibing, podzielił się informacjami na temat przyszłej strategii firmy związanej z premierami kolejnych generacji z tej serii. Począwszy od Note 11, każdego roku dostaniemy dwie generacje. Co ciekawe, mają one być skierowane do różnych odbiorców, a wbrew temu, na co wskazuje numeracja, „jedenastka” jest następcą nie „dziesiątki”, a serii o numerze 9. Ptrząc na specyfikację tych urządzeń można wysnuć wniosek, że numeracja parzysta będzie charakteryzować się mocnym procesorem i wysoką wydajnością, zaś nieparzysta – na możliwościach fotograficznych czy wyświetlaczu, zapewniając lepsze wrażenia z użytkowania.